مقالات

رستوران های موزیکال کیش

بهترین رستوران های موزیکال کیش

کیش جزیره ای زیبا در دل آب های نیلگون خلیج فارس است. زیباترین مناظر طبیعی و تفریحی در دنیایی محصور در دل دریا، همراه با شب های به یاد ماندنی در رستوران های موزیکال کیش تکامل حس تفریحی سالم و پویا را برایمان رقم می زنند. موسیقی زنده با گروه های معروف منطقه و آواز دلنواز خوانندگان، تجربه لذت بخش غذا با دیدن امواج خروشان دریا و پذیرایی مطابق با شان مهمانان رستوران ها این سفر را برایمان رویایی تر می نماید.

در این سفر قادر به لذت بردن از خریدی دلپذیر می باشیم. بازی های ساحلی مثل بنانا سواری، شاتل سواری، پرواز با چتر پاراسل، کابل اسکی و …  نیز مزید بر بی نظیر بودن این سفر هستند. اما در نهایت آنچه نشاط را به تن خسته بازمی گرداند، سرو غذایی لذت بخش در کنار خانواده می باشد. بهترین رستوران کیش در این زمان آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند.

انواع رستوران های موزیکال کیش

رستوران های موزیکال کیش رستوران شاندیز صفدری کیش

آنچه این رستوران را خاص جلوه می دهد تاریخ طولانی تاسیس این مراکز است. این رستوران در ضلع جنوبی ساحل مرجانی کیش واقع شده است. از زیبایی های این رستوران می توان به تماشای دلپذیر غروب در بزرگترین رستوران ساحلی کشور اشاره نمود. رستوران های موزیکال کیش دارای منوی متنوعی هستند که رستوران شاندیز صفدری کیش نیز در این حیطه دارای اسمی مطرح می باشد. از غذاهای معروف این رستوران می توان به کباب شیشلیک اشاره نمود.

 از نظر بسیاری از مشتری ها بهترین شیشلیک ایران در این رستوران طبخ می شود. از غذاهای دیگر این رستوران ماهیچه مخصوص، بختیاری، برگ، مخصوص، جوجه بدون استخوان و …. است. غذاهای دریایی نیز شامل ماهی کبابی، میگو، بشقاب دریایی، لابستر و ماهی شکم پر است. اما آنچه باعث شهرت رستوران های موزیکال کیش می شود طنین موسیقی و وجود بند موسیقی مطرح در جزیره در این رستوران است. این رستوران دارای ظرفیت پذیرش مهمانی های شاد شما با تعداد مهمان 500 نفر می باشد. رستوران شاندیز صفدری کیش در خیابان رودکی، میدان پردیس، هتل پنج ستاره آرامیس پلاس واقع شده است. رستوران موزیکال کیش با محیطی شاد و مفرح آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند. ترانسفر رایگان رستوران برای رفاه شما عزیزان در خدمت است.

رستوران میرمهنا ساحلی

از لیست رستوران موزیکال کیش نمی توان نام رستوران میرمهنا ساحلی را حذف نمود.چشم انداز زیبای دریا و موسیقی فضایی شاعرانه را در این رستوران رقم خواهد زد. ویژگی موسیقایی این رستوران نواختن آهنگ های نوستالژیک، و قطعه های اصیل توسط هنرمندان مطرح خطه جنوب کشور است. اما آنچه رستوران را در لیست بهترین رستوران کیش قرار می دهد وجود سرآشپز ماهر رستوران است. ایشان با تهیه انواع غذاهای دریایی، ایرانی و بین المللی نام رستوران را مطرح نموده است. از زیبایی های این رستوران وجود کافی شاپ زیبای آن است که نمایی ساحلی با صرف فنجانی قهوه در روز را به ما هدیه می دهد. نورپردازی زیبای رستوران شب های آن را هم دلپذیر میکند. وجود پارکینگ اختصاصی و ترانسفر رایگان از مزیت های سرو غذا در این رستوران می باشد. این رستوران در خیابان پروین اعتصامی جنب متل تاپ رز واقع شده است.

رستوران های موزیکال کیش رستوران خرچنگ کیش

این رستوران در سال 1399 تاسیس شد. که با وجود جوان بودن در لیست بهترین رستوران کیش قرار گرفته است. راز موفقیت این رستوران را می توان در غذاهای لذیذ دریایی آن جستجو کرد. اگر از چشیدن طعم مطلوب ماهی های دریایی لذت می برید تجربه سرو غذا در این رستوران را از دست ندهید. همانطور که در رابطه با رستوران موزیکال کیش گفته شد موسیقی جزء جدایی ناپذیر تمام این رستوران ها می باشد. وجود گروه موزیک و موسیقی زنده از مزایای این رستوران به شمار می رود تا روحتان را نیز مانند بدنتان تغذیه نمایند. این رستوران علاوه بر پخت غذاهای دریایی از مهمانان خود با غذاهای ایرانی و بین المللی پذیرایی می نماید. و در لیست سالادها( سالاد ویژه و سالاد سزار) خودنمایی می نماید. از بین غذاهای دریایی این رستوران میگو سوخاری، بشقاب دریایی، ماهی کامل(کافر، هامور و شهری)، میکس سوخاری، شاه میگو و ماهی کباب شیر،تمپورا و چلو قلیه ماهی دیده می شود.

در لیست غذاهای ایرانی رستوران نیز برگ، دنده کباب، قفقازی، پنجه، میکس چدنی و یخنی به چشم می خورد. در لیست غذاهای فرنگی نیز استیک گوشت، استیک مرغ و استیک ماهی دیده می شود. این رستوران در بین رستوران های موزیکال کیش  هم در شب و هم در روز اجرای موسیقی دارد. همچنین ترانسفر رایگان برای تردد داخل شهر در خدمت مهمانان گرامی می باشد. این رستوران با کادری مجرب آماده پذیرایی و خوش آمدگویی به شما مهمانان عزیز می باشد. حسن خلق روش اصلی کارکنان این مجموعه تفریحی محسوب می شود. در نهایت این رستوران روبروی هتل لیلیوم واقع در ساختمان هدیش طبقه اول می باشد.

رستوران کوه نور

رستوران های موزیکال کیش یکی از جاذبه های توریستی این شهر به حساب می آیند. در بین این رستوران ها تفاوت هایی دیده می شود. اما تشابه مشترک در همه آنها استفاده از زیبایی های طبیعت برای ساخت محیطی امن و آرام است. رستوران کوه نور در دل کوهی به ارتفاع 30 متر بنا شده است. وجود آبشارهای بزرگ به همراه درختان کهنسال از زیبایی های طبیعی رستوران محسوب می شود. نورپردازی زیبا فضایی شاعرانه و عاشقانه را در شب رقم می زند. اما دیزاین رستوران با تخته سنگ های عظیم و نقوش برجسته از اسطوره های بزرگ ایران بر زیبایی این رستوران افزوده است. نوای دل انگیز پیانو و موسیقی زنده که توسط هنرمندان این مجموعه در ساعات 8-11 شب ارائه می شود، شامی رویایی را برایمان رقم خواهد زد. این مجموعه زیبا در میدان امیرکبیر روبروی دانشگاه کیش با ظرفیت سالنی بالغ بر 100 نفر آماده پذیرایی از لحظات شاد زندگی شماست.

رستوران های موزیکال کیش

در نهایت امیدواریم با سفر به کیش از بهترین رستوران کیش دیدن نمایید و تجربه لذت بخش صرف غذا در رستوران های موزیکال کیش را از دست ندهید. زیبایی ها در کنار بهترین غذاها در کیش، آماده حضور و پذیرایی از شما هموطنان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *